KELEBIHAN IRIDIOLOGY

Assalammualaikum...

Di Malaysia, ramai yg belum mengenali Iridiology. Padahal, kaedah ini telah meluas di Eropah, dan telah diperakui amat berkesan untuk mengenal pasti penyakit yg ada dalam badan seseorang. Iridiology.. adalah kaedah mengesan penyakit melalui Iris mata seseorang.
Percaya atau tidak, kaedah ini kepastiannya hampir 99% adalah tepat. Selain mengenal pasti sakit sedia ada, i dapat mengesan tanda2 sakit yg bakal dihadapi dan juga sejarah sakit seseorang.
Kami, Suliz Marketing, telah lebih 3 tahun mengunakan kaedah ini untuk merawat pesakit. Sikiranya anda datang ke Pusat Rawatan kami, jgn beri tahu kami apa sakit anda. Doktor yg akan beri tahu, anda menghidapi sakit apa :) Menarik kan?
Selain keunikan Iridiology, kami hanya menyediakan Penawar untuk merawat pesakit kami. Tiada Dadah diberikan, kerana dadah akan mendatangkan kesan masa panjang kepada pesakit. Fungsi dadah hanya menahan sakit dan mengawal sakit(penenang)sahaja, bukanya penawar. Kami menyediakan penawar Biotech, jauh lebih baik dari dadah!!!
Sekiranya berminat, boleh menghubungi
Dr Sulaiman 0196621418
Pn Norliza 0196835844
En Azlan 0136266003
Klinik 062317862
Kami bertapak di Pusat Rawatan Suliz Marketing,
No 6, Jln TU2, Taman Tasik Utama, 75450 Melaka.

No comments:

Post a Comment