Suliz Marketing

Photobucket

1. PENGENALAN
Suliz Marketing telah ditubuhkan pada 21 Febuari 2006. Pada peringkat awal, syarikat kami hanya menjalankan rawatan iridiologi dan membekalkan produk-produk kesihatan dan kecantikan di pusat rawatan yang kacil sahaja. Rawatan iridiologi ialah satu kaedah rawatan alternatif moden yang dapat mengesan penyakit melalui iris mata. Kesahihan mengesan penyakit ialah 99.9%. Selain dapat mengesan penyakit,ia dapat melihat sejarah penyakit dan penyakit keturunan pada seseorang.

2. AKTIVITI SYARIKAT
Pusat rawatan Suliz Marketing menyediakan penawar Bioteck untuk merawat pesakit-pesakit. Selain membuat rawatan, Suliz Marketing juga menjual produk kesihatan dan kecantikan dari kilang IMP (Islamic Manufacturing Practice). Suliz Marketing juga merupakan ahli komuniti IMP dan penasihat kepada produk-produk IMP. Dr. Sulaiman adalah penceramah bebas untuk badan kerajaan dan swasta khas untuk kesihatan dan pemakanan.

Suliz Marketing juga mengikut expo-expo Gerak Ushawan yang selalu di anjurkan oleh MARA dimana pernah mendapat anugerah Perhidmatan Terbaik di expo usahawan di Melaka pada 2006.

Kami bertapak di  No. 6, Jalan T.U. 2, Taman Tasik Utama, Air Keroh, 75450 Melaka. Untuk mendapatkan keterangan lanjut, boleh datang ke Pusat Rawatan kami. :)


Photobucket
Gambar keluarga Suliz Marketing.

No comments:

Post a Comment